Kolumni

Herra, tässä on meidän hyvä olla

Sain viettää juhannusta perheen kanssa vanhempieni mökillä savolaisessa järvimaisemassa. Kaunis ympäristö ja kesäinen luonto, läheisten läsnäolo, hieno sää ja hyvä ruoka saivat aikaan hyvänolontunteen ja levollisen olon.

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Järviseutu Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit