Komiat-yhtyeen muodostavat harmonikansoittaja Antero Linden (vas.), kitaristi-laulaja Samuel Järvinen, laulaja Aleksi Yli-Sissala, rumpali Eero Nummela ja basisti Juho Eskola.
Kuva: Roni Rekomaa / Lehtikuva
Komiat-yhtye voitti Vuoden iskelmä -palkinnon Suomen tärkeimmässä musiikkialan palkintotapahtumassa Emma-gaalassa, joka järjestettiin lauantaina Espoon Metro...
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Järviseutu Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit