Is­kel­mä-Em­ma Ko­miat-yh­tyeel­le –"Yh­dek­sän vuotta ollaan tehty ja tässä ollaan"

Espoo
Komiat-yhtyeen muodostavat harmonikansoittaja Antero Linden (vas.), kitaristi-laulaja Samuel Järvinen, laulaja Aleksi Yli-Sissala, rumpali Eero Nummela ja basisti Juho Eskola.
Komiat-yhtyeen muodostavat harmonikansoittaja Antero Linden (vas.), kitaristi-laulaja Samuel Järvinen, laulaja Aleksi Yli-Sissala, rumpali Eero Nummela ja basisti Juho Eskola.
Kuva: Roni Rekomaa / Lehtikuva

Komiat-yhtye voitti Vuoden iskelmä -palkinnon Suomen tärkeimmässä musiikkialan palkintotapahtumassa Emma-gaalassa, joka järjestettiin lauantaina Espoon Metro...

Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!

Nappaa Järviseutu Digin _1. kk vain 5 €_

Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa Näköislehdet ja arkisto Galleriat ja videot Uutiset sähköpostiisi Tilaajaedut Pelit
Mainos
Järviseutu-lehden pelit

Pelaa Järviseudun digitaalisia pelejä

Aivojumppaa tai rentoa ajanvietettä – tutustu peleihin ja löydä suosikkisi

Aloita pelaaminen