Sää suosi Paavolan koulun piknik-tapahtumaa, joka levittäytyi iloisesti isolle nurmialueelle.
Kuva: Saila Collander
Paavolan koulun 400 oppilasta kokoontuivat perjantaina puistopiknikille Aalto-keskuksen nurmikolle.
Kesällä on aikaa lukea ja viihtyä!
Nappaa Järviseutu Digin _1. kk vain 5 €_
Rajaton lukuoikeus verkkosivuilla ja sovelluksessa
Näköislehdet ja arkisto
Galleriat ja videot
Uutiset sähköpostiisi
Tilaajaedut
Pelit